logo ies sa colomina
Calendari escolar
FP Illes Balears
Fons Social Europeu

QUE ÉS L’ AULA D’EMPRENEDORIA?

Les aules d’emprenedoria són espais on es potencia la competència emprenedora i on es concep l’estudiant com a protagonista del seu procés d’aprenentatge. El professor és un guia pels estudiants en el procés d’ensenyament-aprenentatge.

A les aules d’emprenedoria poden participar tots els alumnes que cursen Formació Professional i també els exalumnes que fa com a màxim 3 anys que han finalitzat els seus estudis de Formació Professional.

Els objectius de les aules d’emprenedoria són:

• Desenvolupar les “soft skills”- creativitat, lideratge, flexibilitat, compromís, etc.
  • Crear un espai físic per potenciar la curiositat per l’emprenedoria, innovació i el treball en equip.
  • Fomentar la col·laboració i aprenentatge entre alumnes, exalumnes, empreses, institucions i organitzacions.
  • Guiar als alumnes en el seu projecte empresarial
  • Facilitar la constitució d’empreses i l’autoocupació de manera responsable , social i ètica.

Activitats realitzades a través de l’aula