Borsa de Treball per Alumnes de Cicles Formatius

Actualment tenim una aplicació web que possibilita i agilitza el contacte entre empresaris i alumnes del nostre centre: Colojobs
Si teniu qualsevol problema amb l’aplicació, posau-vos en contacte directament amb cap d’estudis telefonant al centre

Perfil tècnic dels nostres alumnes

• Grau bàsic: Auxiliar de Muntatge i Manteniment de Sistemes Informàtics (nivell 1)
  • Grau mitjà en Sistemes Microinformàtics i Xarxes (nivell 2)
  • Grau superior en Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (nivell 3)
  • Curs d’Especialització en Ciberseguretat

Empresaris

Si sou empresari i voleu localitzar un professional qualificat del món de la informàtica podeu contactar amb nosaltres al correu: tmari@iessacolomina.es indicant el perfil de professional que buscau.

Alumnes

Si sou un (ex)alumn@ del nostre cicles formatius i estau buscant feina dins el sector contactau al mail jguasch@iessacolomina.es o parlau directament amb cap d’estudis de FP. Vos ajudarem a gestionar la vostra cerca.