Per a difondre l’existència de l’aula d’emprenedoria, la coordinadora Cristina de la Fuente, va fer unes xerrades de difusió a l’alumnat dels grups de 3r. i 4t. ESO del nostre centre,on va explicar la funció que té l’aula i la importància de la cultura emprenedora en el món actual. Cristina va mostrar també l´aula d´emprenedoria i va explicar el seu funcionament a un grup d´alumnes finlandesos i al seu professor que visitaven el nostre centre dins el programa Erasmus.










