logo ies sa colomina
Fons Social Europeu

Sortida Extraescolar Alumnes 1rBatx

des. 20, 2022

El dilluns 19 de desembre els alumnes de 1r de batxillerat que fan Biologia van tenir una doble sortida amb les professores Neus Riera (Biologia) i Mayte López (Tècniques Experimentals). Primer van anar a la UIB a veure l’exposició “Geologia de les PItiüses” i allí van fer un petit qüestionari lúdic (Quizizz) llegint els panells i observant les mostres que hi havia.

Després van passar pel parc Reina Sofia a observar els estrats de les muralles seguit d’una volta pel port. Finalment van tornar al C19 a escoltar a en Jordi Pereyra per segon cop. En aquesta ocasió, ens va parlar sobre els minerals i ens va explicar curiositats molt interessants. També ens va mostrar la seva col·lecció de mostres.

Els alumnes van quedar encantats amb la sortida i les professores també. N’haurem de començar a organitzar-ne una nova!