Donació de Sang 4 d’Abril

març 28, 2023

El 4 d’abril al centre IES sa Colomina s’ha organitzat una donació masiva de sang amb motiu del desenvolupament de part del contingut de l’assignatura de Biologia i Geologia de 3r d’ESO.

Una de les accions és promoure la donació de sang entre l’alumnat per tal d’ajudar a crear una societat més solidària i conscient del seu poder per ajudar a la resta

Es vol fer-ho extens a tot el centre i persones. Per això es necessita ajuda. Com sabeu s’ha de ser major d’edat i pesar més de 50 kg per donar sang. Es necessiten adults i alumnat que trobi adults que vulguin donar sang. L’alumnat apadrinarà a un adult i d’alguna manera estaren salvant vides!

Com?  Omple el qüestionari adjunt amb les teves dades si ets major d’edat o de la teva persona apadrinada si ets alumne  QÜESTIONARI

Quan serà la donació?  4 d’abril de 10:00 a 13:30 i de 16:45-19:30

On? Al gimnàs del centre

Què es necessitarà el dia de la donació? Venir esmorzat i un document identificatiu. DNI, passaport o carnet de conduir.

S’ha de menjar abans de donar! Després, es rebrà una beguda i menjar.

RECORDA: – La sang NO es pot fabricar.     – Amb una donació pots salvar 3 vides!

Qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb iolalla@iessacolomina.es

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració.