Cursa solidària Save The Children 2022

des. 19, 2022

El dijous, dia 15 de desembre del 2022, els alumnes de 1r de batxillerat de l’IES Sa Colomina han organitzar la decimo novena edició consecutiva de la Cursa solidària Save The Children en aquest centre.

Com tots els anys aquest esdeveniment ha estat un èxit, aconseguint una recaptació total de 861,36€. Aquest any la recaptació anirà dirigida a ajudar als infants que estan en situacions de conflictes armats en diferents països.

Cada alumne ha col·laborat amb el que podia, fent un parell de voltes als camps de futbol de manera simbòlica. A més a més, diversos grups de voluntaris de 1r de batxillerat han sortit al carrer a recaptar sous. Molts de veïns han volgut aportar també un donatiu de la seva part.

Volem donar les gràcies a tots els contribuents per la seva participació i, sobretot als alumnes de batxillerat i a l’equip d’Educació Física que són qui s’encarreguen de tota la organització.

Aquest any hem aprofitat l’esdeveniment per conscienciar de la importància d’una alimentació saludable, promocionant el consum de producte local i de temporada. Volem agrair la col·laboració de la Cooperativa Agroeivissa per al seva donació de 9 caixes de clementines per a repartir entre tot l’alumnat que ha participat en la cursa.