Mediació

REUNIÓ INICI DE CURS FAMÍLIES AMB TUTORS

set. 25, 2024

Benvolguts pares i mares,

Us convoquem a la reunió presencial de principi de curs que tindrà lloc el pròxim dimecres, 2 d’octubre de 2024 a les 19:30 hores a l’aula del vostre fill/a.

En aquesta reunió els tutors tractaran diversos temes relacionats amb els estudis dels vostres fills/es: comunicació i funcionament del centre, calendari escolar, activitats extraescolars, normes de convivència, tutoria i avaluacions, entre d’altres. A més a més, hi haurà un torn de paraules perquè exposeu tots els dubtes i totes les observacions que considereu interessants.

Esperem la vostra assistència.

Equip directiu.

Estimados padres y madres,

Les convocamos a la reunión presencial de principio de curso que tendrá lugar el próximo miércoles, 2 de octubre de 2024, a las 19:30 horas en el aula de su hijo/a.

En esta reunión los tutores tratarán varios temas relacionados con los estudios de sus hijos/as: comunicación y funcionamiento del centro, calendario escolar, actividades extraescolares, normas de convivencia, tutoría y evaluaciones, entre otros.

Además, habrá un turno de palabras para que expongan todas las dudas y observaciones que consideren interesantes.

Esperamos su asistencia.

El equipo directivo.