Mediació
Cofinanciat per la Unió Europea

Propòsit Educatiu de l’IES Sa Colomina

oct. 2, 2024

A l’IES Sa Colomina, ens hem compromès a construir una comunitat educativa que fomenti el desenvolupament integral del nostre alumnat, preparant-lo per afrontar els reptes del futur amb responsabilitat, empatia i determinació. Aquest propòsit ha estat creat de manera col·laborativa gràcies a un intens procés participatiu que va implicar tota la comunitat educativa.

L’elaboració del propòsit va comptar amb la dedicació d’una jornada completa amb els nostres alumnes, un matí de dissabte amb les famílies i diversos claustres de professors per recollir totes les aportacions. D’aquesta manera, hem pogut definir un conjunt d’aprenentatges i valors essencials que reflecteixen la identitat del nostre centre.

Amb aquesta visió, el nostre centre es projecta com un espai on l’educació és molt més que l’adquisició de coneixements acadèmics: és un camí per formar persones preparades per contribuir a la societat de manera significativa i amb valors. Junts, construïm un futur millor per a tothom.

PROPÒSIT EDUCATIU