Mediació
Cofinanciat per la Unió Europea

Equip Impulsor

Els membres de l’Equip Impulsor són:

• Verónica Ribas – Cap d’estudis
  • Javier Morillo – Director
  • Fran Sánchez – Coordinador del grup
  • Marisa López – Professora de castellà
  • Neus Riera – Professora de biologia
  • Rubén Quejigo – Professor de matemàtiques i coordinador del PROA+
  • Carles Cirer – Professor d’educació física/Coordinador del grup
  • José Antonio Linero – Coordinador de 2n ESO i professor de matemàtiques
  • Marga Costa – Coordinadora de 1r ESO i professora de biologia
  • Maria José Perez – Departament d’informàtica

Funcions

L’Equip Impulsor del nostre centre té com a missió liderar i coordinar la transformació pedagògica de l’IES Sa Colomina, seguint els objectius del Programa de Millora i Transformació (PMT). Les seves funcions principals inclouen:

Implicació de la comunitat educativa: Fomenta la participació activa de l’alumnat, les famílies i altres agents externs en la vida del centre, creant espais de col·laboració i reflexió conjunta sobre els reptes educatius actuals​​​.

Promoció del canvi educatiu: L’equip actua com a motor del canvi en el centre, impulsant projectes d’innovació pedagògica i promovent una visió educativa compartida entre tota la comunitat.

Coordinació i gestió: Organitza reunions setmanals per planificar les activitats, definir estratègies i assegurar el seguiment de les accions derivades del Projecte Educatiu de Centre (PEC).

Acompanyament del professorat: Dona suport als equips docents per implementar metodologies actives i innovadores, facilitant formacions internes i recursos pedagògics.

Avaluació i seguiment: Emplea eines com la Rúbrica del Canvi per autoavaluar els processos de transformació i identificar àrees de millora en les pràctiques educatives.

Recursos i enllaços

Quadern de bitàcola